W przypadku chęci złożenia reklamacji prosimy o przesłanie zdjęć produktu z widoczną wadą w celu wstępnej weryfikacji.
Zdjęcia prosimy wysyłać na adres mailowy sklepu sklep@slippersfamily.com.
W wiadomości oprócz zdjęć prosimy o zawarcie informacji z numerem zamówienia, modelem i rozmiarem obuwia oraz krótkim opisem.
Po wstępnej weryfikacji odezwiemy się z informacją odnośnie dalszych czynności
Aby pobrać formularz, prosimy kliknąć - tutaj
Jednocześnie pragniemy poinformować, iż reklamacje mogą nie zostać uznane, w przypadku:
- uszkodzenia powstałe niezależnie od nas, tj. mechaniczne (obicia, otarcia, rysy, nacięcia),
- przetarte spody obuwia, wynikające z użytkowania,
- reklamacja dotyczy części wymiennych obuwia tj. np. wkładki profilaktyczne,
- uszkodzone bądź wyrwane w sposób niezależny od nas elementy obuwia (np. klamerki czy rzepy),
- naturalne zużycie obuwia,
- wady, które powstały w przypadku przemoczenia obuwia, w tym np. prania w pralce
- wady powstałe na skutek czyszczenia i mycia obuwia środkami do tego nie przeznaczonymi,
- plamy, które pojawią się na obuwiu w skutek działań niezależnych od nas, tzw. czynników zewnętrznych.
W przypadku odrzucenia reklamacji, klient zobowiązany jest do odebrania wysłanego obuwia na własny koszt w ciągu 10 dni od otrzymania stosownej korespondencji. Po tym terminie obuwie zostanie utylizowane.